DigitalIn logo

תוכן עניינים

פרסום במגזר הערבי

הפרסום למגזר הערבי בישראל מהווה אתגר ייחודי ומורכב לחברות פרסום רבות, שלא יודעות כיצד לפנות לנתח השוק המסיבי הזה, שכולל מיליוני אנשים. הסיבה העיקרית היא שהחברה הערבית בישראל חושבת קצת אחרת מהחברה הישראלית הכללית, והמסרים צריכים להיות ייחודיים ושונים. לחברה הערבית יש תרבות עתיקה, חשיבות גדולה למסורת ולערכים, וכן דרך דיבור שהיא שונה ואחרת. לכן, פרסום במגזר הערבי מצריך יכולת להתאים את המסר לקהל המגוון של חברה זו, על מנת להיות מצליח.

עליה משמעותית במגזר

בשנים האחרונות יש עליה משמעותית מאוד, של כ-50 אחוזים בשיעור הפרסום הממשלתי לחברה הערבית. כתוצאה מכך, יש גם עלייה משמעותית במאמצים ובתקציבים שמציעות חברות הפרסום המסורתיות על פרסום לחברה הערבית, והחשיבות של הנושא עלתה בעיקר בשל משבר הקורונה, שהביא איתו רצון להגיע לכמה שיותר אנשים ולהגדיל את נתח השוק של מוצרים ושירותים שלא היו רלוונטיים בעבר לחברה הערבית, על מנת לשרוד את התקופה הקשה.

מה חשוב כאשר מפרסמים לחברה הערבית בישראל?

יש כמה אלמנטים שיש לשים אליהם כאשר מפרסמים לחברה הערבית בישראל: החברה הערבית מגיעה עם תרבות ייחודית עם מסורות ומוסדות ייחודיים. כדי לקדם מוצר או שירות בחברה זו, עלינו להבין את הצרכים והרגלי הצריכה של הקהל ולהתאים את המסר והשפה לתרבות המקומית. לכן, הפרסום בחברה הערבית חייב להיות רגיש לערכי דת ולמוסדות מקומיים. מודעות לתרבות ואמנות יכולה להיות יעילה גם בקידום מוצר או שירות בחברה הערבית.

החשיבות של מדיה חברתית

המדיה החברתית היא כלי יעיל לפרסום בחברה הערבית בישראל. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם טיקטוק פופולריות בקרב החברה הערבית בישראל. לכן, פרסום באמצעות מדיה חברתית יכול להיות יעיל בהגעה לקהל רחב. בנוסף, הצעירים בחברה הערבית אוהבים מאוד את פלטפורמת הטיקטוק, וגם שם יש פעילות שיווקית נרחבת של הרבה מאוד חברות.

חשיבות האיקומרס

מהות השירות של משרד פרסום במגזר הערבי היא פרסום ממוקד ונכון, ועבודה תחת המסגרת של מהות החברה הערבית. הדרך הנכונה היא לעבוד בפרסום מבוסס תוצאות לאיקומרס למכירה במגזר הערבי, שיודע להעריך תוצאות בשטח. איקומרס הוא נושא שצובר תאוצה אצל החברה הערבית מאז מגיפת הקורונה, והאילוצים הביאו לצמיחה גדולה מאוד. אנשי עסקים רבים בחברה הערבית מתפרנסים היטב מאיקומרס, שכן ניתן להביא תוצאות בצורה הרבה יותר מדויקת מבעבר.

החברה שתעשה את העבודה בשבילכם

כדי לפרסם בצורה אפקטיבית לקהל הערבי, צריך מישהו מבפנים, מישהו שמכיר את התרבות, את השפה, את הטרנדים ומגיע עם הניסיון הנדרש כדי להצית את הדמיון של הקהל. DIGITAL IN היא חברה ותיקה מאוד, מנוסה, שיודעת לעבוד עם הציבור הערבי כבר הרבה מאוד שנים. לחברה יש גם קשרים בחברה הערבית, היא מכירה את אנשי המפתח ומספקת שירות שקשה מאוד להתחרות בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *